Karcsúsítja a derékvonalat


Kiss Kriszta Napi 10 perc edzés is hatékony lehet, ha kardió és erősítő feladatok váltják benne egymást. Megfelelő diéta mellett ez a hasformáló edzés szépen szálkásít, viszont a zsírvesztéshez érdemes kiegészíteni heti két-három alkalommal aerob jellegű mozgással.

Azok számára ideális, akik nem csak ennyi aktivitást visznek bele a napjukba, hanem amikor csak tehetik, a tempós gyaloglástbiciklizést, vagy lépcsőzést választják, mellyel megalapozzák a súlycsökkenést.

10 perces karcsúsító torna: így dolgozd le a derekadra rakódott zsírpárnákat

A lapos has és a karcsú derék kulcsa azonban az egészséges táplálkozás, vagyis, ha ugyanúgy étkezel, mint előtte, nem fog menni. Ne egy-két hetes diétákban, hanem étrend-változtatásban gondolkodjami hosszútávon fenntartható éhezés és önsanyargatás nélkül.

Leírás Elektromos Fogyasztó Öv Termékjellemzők: Öt változtatható sebesség- és rezgésbeállítás a személyes preferenciáknak megfelelően: Ez a karcsúsító testmasszírozó öv 5 programmal rendelkezik, amelyek a test adott területeinek masszírozására szolgálnak. A letisztult távirányítóval egyszerűen és kényelmesen kezelhető. Előre és hátra mozgás mód: Ultrahangos rezgés, relaxáló funkcióival. Biztonsági hőmérséklet-szabályozás: Melegedési funkcióval és automatikus üzemmódokkal rendelkezik, hogy a legkényelmesebb rugalmasságot biztosítsa a választott edzés során.

Csak napi 10 perc a tónusosabb izmokért: hasformáló edzés otthon Rögtön dinamikus feladatokkal indít a videó, amelyek — karcsúsítja a derékvonalat megfelelő intenzitással és erőbedobással végzed őket — feltornásszák a pulzust. Honnan tudod, hogy valóban beindul-e a zsírégetés attól, amit csinálsz?

karcsúsítja a derékvonalat

Először is ne lötyögj, hanem tedd oda magad! Amennyiben mindent beleadsz, már a néhány percig tartó gyakorlatokkal is elérheted, hogy felgyorsuljon a légzésed és a szívverésed, illetve izzadni kezdj.

Ennyi azonban még nyilván nem elég a zsírraktárak feléléséhez.

karcsúsítja a derékvonalat

Ez a hasformáló edzés inkább erősítő és feszesítő gyakorlatokat tartalmaz, melyek arra szolgálnak, hogy a súlycsökkenés mellett vonalaiban és tónusaiban mérve is változzon az alakod. A hasfal kidülledését vagy löttyedtségét a renyhe izmok okozzák, ezt a hiányosságot viszont jól orvosolja az alábbi derékkarcsúsító és haslapító program.

Karcsúsítja a derékvonalat

Ahhoz azonban, hogy beinduljon a fogyás, kiegészítésként aerob, kardió, vagy intervallum jellegű edzésre lesz szükség. Karcsúsítja a derékvonalat aerob edzésformák kezdőknek is ajánlottak, hiszen monotonul ismétlődő, egyenletes intenzitású testmozgásról szólnak.

karcsúsítja a derékvonalat

Ebbe a kategóriába tartozik a tempós gyaloglás is, amit bárki könnyedén be tud ültetni a napjába. Csak jelölj ki egy célt magadnak, és vágj neki az útnak! Ne sétálj, hanem dinamikusan haladj, így garantálhatod, hogy a szervezeted zsírból nyerjen energiapótlást.