Fogyni telített zsír. Fogyassz ZSÍRT, ha FOGYNI akarsz! Mert a zsírokra szükség van!


A zsírokra éppoly szüksége van a szervezetnek, mint a fehérjékre, a vitaminokra vagy ásványi anyagokra, persze nem mindegy, milyet, és mennyit fogyaszt belőlük az ember, ha fogyni telített zsír pluszkilók leadása a cél. A zsírok nélkülözhetetlen szerepet töltenek be a szervezet felépítésében, az anyagcsere-folyamatokban, az ízületek és izmok egészséges működésében, de elengedhetetlenek a hormonháztartás megfelelő működéséhez, a szervezetben történő gyulladások elleni védekezéshez is.

eco slim o choco lite súlycsökkentő kozmetikai eljárások

Meglétük segít egyes vitaminok és ásványi anyagok felszívódásában, így már csak ezért sem érdemes kiiktatni őket az étrendből.

Egészséges zsírok Az egészséges zsírok alatt az egyszeresen és többszörösen telítetlen zsírokat kell érteni.

hogyan lehet az embered lefogyni hogyan lehet fogyni a csípő otthon

Kutatások kimutatták, hogy ezek a zsírok csökkenthetik a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát, valamint a rossz LDL-koleszterin szintjét, de a megfelelő agyműködés és a sejtnövekedés számára fogyni telített zsír fontosak.

Az egyszeresen telítetlen zsírok közé tartoznak például a növényi olajok, a többszörösen telítetlen csoportba pedig az omega-3 és omega-6 zsírsavak.

hét nap karcsúbb eredmények a legnehezebben elveszíthető testzsír

Mivel ezeket a létfontosságú zsírokat az emberi szervezet nem tudja előállítani, így táplálkozás során kell gondoskodni a megfelelő mennyiségű bevitelükről. Az omega-3 zsírsavak napi ajánlott mennyisége milligramm, míg az omega-6 zsírsavak napi mennyisége milligramm alatti lehet.

Mutatunk nyolc olyan egészséges zsírsavforrást, amit bátran építs be a mindennapi étrendedbe.

fogyás dysart zsírvesztés otthoni tippek