Egyszerű és gyors tippek a fogyáshoz


Írta: Váczy Anikó Hagyd ki bátran a kalóriaszámolgatást és a napi kétórás edzéseket! Nem hitegetünk, 5 perc alatt sajnos senkinek nem sikerült még lefogynia, bármilyen szuper trükk is volt a tarsolyában.

Ahogy a túlsúly sem néhány pillanat alatt rakódott rád, úgy leadásához is időre lesz szükséged.

30 tuti tipp, a biztos fogyáshoz. Nyomtasd ki és tedd a hűtőre!

A fogyás kulcsa a rendszeres testmozgás és a megfelelően összeállított diéta. A zsúfolt napokon viszont egyáltalán nem olyan egyszerű betartani a fogyókúrát.

Ilyenkor a legfontosabb, hogy ne add fel! Ugyanis a legkisebb változtatások is hozzásegítenek, hogy elérd a célod. Nemcsak könnyebben beépíthetők az életviteledbe, de segítségükkel jobban nyomon követheted a fogyás folyamatát.

Kitapasztalhatod, hogy melyik tipp az, ami valóban használ neked, és melyik az, amit mindenki csodaként emleget, de nálad egyáltalán nem működik. Ráadásul a szervezet sokkal jobban képes alkalmazkodik a kis, mint a drasztikus változtatásokhoz.

A túl hirtelen és szigorú diéta rossz hatással lehet az anyagcserére, a pajzsmirigyre és a hangulatra is. A folyamatosan beillesztett apró lépések viszont tartós fogyáshoz vezetnek.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Az alábbi tippek garantáltan villámgyorsak és hatékonyak is egyben. Ne számold a kalóriákat, koncentrálj a zöldségekre és a gyümölcsökre! Többé nem kell étkezési napló vezetésével bajlódnod, vagy méregdrága diétás menüket rendelned, ha betartod ezt a trükköt.

egyszerű és gyors tippek a fogyáshoz

Minden egyes étkezésnél pakold meg a tányérod felét zöldségekkel vagy gyümölcsökkel. Ezáltal nemcsak gondoskodsz a napi ajánlott vitamin- és ásványi anyag beviteledről, de minimális kalóriabevitel mellett jól is laksz.

egyszerű és gyors tippek a fogyáshoz

Szerencsére jön a nyár, így igazán egyszerű friss és színes vitaminbombákkal feltölteni a konyhád. Ne várd órákon át korgó gyomorral az ebédet és a vacsorát, mert az biztosan túlevéshez vezet! Iktass be egy pár perc alatt összedobható, bárhol elővehető tízórait és uzsonnát. Mindkét egyszerű és gyors tippek a fogyáshoz étkezés tartalmazzon fehérjét, telítetlen zsírokat és komplex szénhidrátokat is.

Nem kell semmi bonyolultra gondolni, egy pohár görög joghurt zabpehellyel, chia maggal és egy kis gyümölccsel tökéletes, akárcsak egy doboz cottage cheese paradicsommal, avokádóval és szelet puffasztott rizzsel.

4 tipp gyors fogyáshoz a strandszezonra

Semmiképp se hagyd ki a fehérjétamely emeli a dopamin szintjét. Ugyanis, amikor kevés a dopamin a szervezetben, csökken az energiaszinted és dekoncentrálttá válsz. A süteményes nassoláshoz képest ezek a plusz étkezések tehát valóban lendületet adnak. Kezdődjön a nap egy pohár vízzel!

egyszerű és gyors tippek a fogyáshoz

A dehidratáció a fogyókúra ellensége, mivel lelassítja az anyagcserét és éhséghez hasonló tüneteket produkál, így könnyen túlevéshez vezet. Mégis sokan elfeledkeznek a folyadékpótlásról a nap folyamán, de különösen délelőtt.

Extragyors diétás tippek a könnyű fogyáshoz

Közvetlenül ébredés után legyen az első dolgod egy pohár víz megivása, illetve használj egy applikációt, amely a nap folyamán beállított időközönként emlékeztet, hogy ideje a vízfogyasztásnak. A teát és a kávét véletlenül se számítsd bele a napi folyadékbeviteledbe, hiszen nem hidratálnak, sőt vízhajtó hatással rendelkeznek.

egyszerű és gyors tippek a fogyáshoz

Végezz el egy rövid edzést reggel! Kávé helyett ébreszd fel magad egy kis testmozgással! Jöhet pár kalóriagyilkos gyakorlat, mint amilyen a burpee is, amely felpörgeti a pulzusod.

egyszerű és gyors tippek a fogyáshoz

Egy 10 perces miniedzés akár kalóriát is elégethet, ugyanakkor nem vesz el túl szerencsés varázsa jó a fogyáshoz időt a kapkodós reggeledből. Eddz teljes erőbedobással!

Rizsdiéta - szuper és könnyű fogyókúra 1. rész - BF

Ez a 10 perces napindító természetesen nem pótolja a testmozgást a nap további részében. Felejtsd el azonban, hogy az edzéseknél az időtartamot fontosabbnak ítéled meg, mint az intenzitást.

egyszerű és gyors tippek a fogyáshoz

A jobb teljesítmény jobb eredményhez vezet. Ahelyett, hogy izolált feladatokat végeznél kis súlyokkal és magas ismétlésszámmal, fókuszálj a teljes testet átmozgató gyakorlatokra, nehezebb súllyal és kevesebb ismétléssel.

Az eredmény egyszerű és gyors tippek a fogyáshoz beszél majd: tónusosabb testalkat, nagyobb izomtömeg, kevesebb testzsírszázalék és gyorsabb anyagcsere. Adj bele mindent már a következő edzés alkalmával!

A 6 leghatékonyabb villámgyors fogyókúrás tipp

Ne pörögj túl, meditálj minden nap! A fogyókúra legnagyobb ellenségei a stressz és a túlhajszoltság. Felborítják a hormonháztartást, a boldogságot okozó egyszerű és gyors tippek a fogyáshoz pedig jelentős kalóriatöbbletet eredményeznek. Bár a meditáció önmagában nem fogyókúrás csodaszer, fontos eleme az életmódváltásnak.

Eleged van a számolgatós, agyalós, főzős diétás étrendekből?

Egy kutatás során azok, akik naponta 30 percet meditáltak, sokkal eredményesebbek voltak a fogyókúrában, mint nem meditáló társaik, akik még híztak is. Hogy mi ebben a villámgyors?

Szerencsére a további kísérletek kimutatták, hogy már néhány perc meditáció jótékony hatású, így akkor sem kell elkeseredned, ha nem tudsz rá fél órákat áldozni.

Csak csukd be a szemed percre, zárd ki a feszültséget, és koncentrálj a légzésedre. Fotó: RF.